Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

- The Townie

Dagen (eller ska jag säga gårdagen?) var både hektisk, stressig & nervig - Då vi gjorde våran julshow för skolan. Trodde aldrig att det skulle bli bra, men alla skrattade iallafall & det är ju det som räknas, intesant? :} Så det där gjorde vi riktigt bra; 3ornas Hantverks tjejer på polhemskolan!

Jag själv var en Avatar & hade med mig två kompanjoner. Så vi var kroppsmålade - blå ofc, och de svarta ränderna vill inte riktigt försvinna.. Skrubbade som en dåre i duschen, men ja - de ville inte försvinna. jäkla teatersmink -.- haha.

Imorgon väntas en överraskning, & jag undrar vad det kan vara?! Det är min älskade som hittat på något nu igen och undra vad han kan ha hittat på nu - i födelsedags pressent så var det ju en London resa. Så ska bli intressant att se vad det bli i tidig julklapp (då vi inte firar jul tillsammans iår) :} Sen så bär det av hem till pappsen hemma i Djurmo.

w e h e a r t i t . c o m

av: huong
2010-12-24 @ 02:52:54
URL: http://hugelajto.blogg.se/

vad va överaskningen då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0