Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Oxford

Hög frånvaro här märker jag, men det var de värt. Har njutit av min sista fria helg, för imorgon så är det skola igen och då är vi inne på det sista och avgörande året på gymnasiet. Känns helt sjukt när man tänker på det, om ett år behöver jag aldrig mer gå till skolan? - Men istället så måste jag få ett jobb så man får in nå pengar. Tryggheten från skolan försvinner och helt plötsligt så måste man vara vuxen.. oooh hemsk men endå skönt ^^,

Sprang iväg till akademibokhandeln idag och köpte med mig detta ↓ ett specielt block som passar mig utmärkt för ynka 49:- ^^, längst bak i blocket så är det typ som en mapp, smidigt med tanke på alla papper vi får i skolan. nej nu ska jag ta och slappa till fullt och måla om naglarna . ♥


av: Linn
2010-08-23 @ 10:42:38
URL: http://linnlowes.com

Sv: Nej de får man inte :)

Tull är bara om man beställer från ett land som ligger utanför EU. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0