Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

and I'am home!


Hej! ursäkta min försening, har vart heeeelt internett lös. Hyresskit -.- Men nu äntligen när jag kom hem till dalarna igen så kan jag äntligen uppdatera som normalt igen. & inte nog med det, så har jag även en vinnare av Sko-Tävlingen! woho. Jag har nog längtat lika mycket som er efter detta ögonblick ♥

Vinnaren av de underbara skor är; Felicia Thorolfson

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.

För att ha gjort denna tävling helt rätt vis så har jag använt mig av en slumpgenerator.

av: felicia :)
2010-08-02 @ 23:32:17
URL: http://fessy.blogg.se/

Jag har skickat mail till dig nu :D Tusen tack och tack för länkningen!! :) kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0