Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

ving's of love.

Efter att ha städat hela "dagen" så är jag helt slut i kroppen, hur kan städning vara så drygt?
Men iallafall, till en liten nyhet; igår köpte jag en ny säng! ett riktigt mega kap också, gick in på Ikea och tittade lite, så helt bara sådär så har dom ett mega erbjudande på en säng som kostade 4.695:- original pris - till 995:-, vilket riktigt kap pris tänkte jag och wops så hade jag köpt den, höhö ^^,

 

Inte så illa va? gjorde rent på hyllorna också, så fick budda stå där i rampljuset.
Något som inte känns så lockande är att gå ut till bussen nu när det kräksnöar ute. ( VAFAN SNÖAR DET FÖR?! ) Ska ringa min vänn och se om vi verkligen ska träna idag, känns inte så lockande nu .. apa

 


av: Emma
2010-04-05 @ 17:36:48
URL: http://emmajohanssoon.blogg.se/

fin blogg :)

av: elin (:
2010-04-07 @ 14:20:23
URL: http://eelinakerblom.blogg.se/

shit va mysigt !! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0