Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

shadow of L.A

Sådär, då blev det en lite nyare header. Den får helt enkelt duga ett tag framöver :)
Denna lördag kväll har jag spenderat i sängen och inte en centimeter utanför, awsome! Snart så är det även dags att sussa känner jag. Ögonen hänger inte riktigt med längre .. phu






Glöm inte att titta in till mina Tradera auktioner HÄR.
Annons - forHair.se - Hårvårdsprodukter på nätet!

av: jenny
2010-04-11 @ 13:03:34
URL: http://jennyjanssons.se

åh va gullig du är! :)

Jag skulle faktiskt vilja ha hjälp med att få "boxar" i menyn.

just nu har jag med hjälp av bilder, men det är lite besvärligt

när jag ska byta bakrund :S



vill du får du hemkst gänra göra en heöt ny design, för jag är så dålig på att komma på hur jag vill ha det! :)



Kram

av: JENNY
2010-04-11 @ 18:24:18
URL: http://jennyjanssons.se

men åh ♥ tack!

kan du lägga in den i en underblogg hos mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0