Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Its all about control

Just nu är denna filur hemma hos mig :} ↓

För tillfället så är det rätt mycket som händer känner jag, kan inte riktigt skriva ut det här men det som inte dödar det härdar - ellerhur? Har en hel del att göra idag. Det ska städas och plockas, även så ska det möbleras om. För ikväll så kommer det en ny tv som rasmus köpt. ( säger bara killar? ) haha
Det ska pluggas också, känns lockande? - nej.. Men det är saker som måste göras som sagt.
& alldelsens strax så ska jag sätta mig i köket och bunkra upp, för jag ska nämligen ta och pyssla lite.

Till något helt annat då - Roligare. Vann en kom 3a på en mini tävling inne på Fashionize.se 100p rikare. Så snart har jag då ett pressentkort i handen. Ni har väl inte glömt att bli medlem där inne? - nej tänkte väl ( men ni som inte är det, BUMS in och bli ) Ni behöver inte bara shoppa, utan ni kan även blogga och få poäng. :}



Tips - Fler besökare till bloggen/hemsidan? Dessa två sidor är kanon bra!
Mer-Trafik & Bloggtrafik


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0