Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Its a Dream, Big Dream.

Till att börja med, förlåt för mitt dåliga skrivande. ( har vart internett lös. *hemskt ) men nu är det fixat igen, SKÖNT.
Under denna tid har det hunnit hänt lite saker också, som ni självklart vill höra om. höhö ^^, Åkte till ljuvliga borlänge med min vän emma i helgen, & ja - den var ju fart fylld. Borlänge marknad och kolla lite, drack vin gjorde vi också. & efter all min väntan, så gick min bästa vän in på S2 enbart för att ta ett kort med min ( förebild/idol ) Linn Löwes.

Kan ni tänka er det? att hon gjorde det enbart för min skull? - har aldrig vart så avis som jag var då. Andledningen till att jag inte kom in på S2 var ju självklart för att jag inte fyllt 18 än ..
ja, här har ni det gudomligt fina kortet .. ps. stylingen är av mig på emma&jessica ↓ ♥


Emma - Linn - Jessica


av: Linn
2010-04-21 @ 15:11:22
URL: http://linnlowes.com

Sv; Nämen tack du! :D hihi, den ska jag spara ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0