Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Gucci, i miss you honey.

Idag är det mycket känslor som flödar .. Jag är lycklig att våren är här & det är så otroligt fint väder ute så man blir ju helt tokig! iiih. Men det finns minus med våren också, nämligen pollen. Då jag är pollen allergiker, och idag var min första dag på året då jag låter sådär JÄTTE förkyld och det känns som om man ska dö. ( fast jag i själva verket inte är förkyld ) något som ogillas något enormt..
Något annat som tyngs på mina axlar; det känns som om jag kvävs, ungefär som om man är instängd i ett trångt utrymme och får panik. Vet inte vad jag ska ta mig till, blir frustrerad och stressad. Kanske är det som framkallar symtomen? - jaja

Ska gå ut på balkongen till mina söta små bäbisar/kaniner och nysa lite på dom också, behöver tröst idag och vad är inte det bästa sättet att få tröst av än ett djur? - ♥


ps. I miss my gucci.

av: nella
2010-04-13 @ 15:18:08
URL: http://nellishen.blogg.se/

Tittut!

Jag tänkte bara hälsa dig en trevlig vår, nu när vädret är så underbart! Hoppas det är lika fint hos dig som det är här :)

av: nelly
2010-04-14 @ 21:39:41
URL: http://olanderbaby.blogg.se/

vart är gucci då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0