Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fashionize me.

Jag säger här med God morgon här i från sängkanten!

Nu ska ni få höra något chockande, eller ja det chockade mig iallafall. Så från att ha varit helt dö trött till helt super pigg. Hade fått ett sött mejl i inkorgen nu på morgonen om en ny sida, Fashionize.se. Jaha tänkte jag? - ännu en ny hemsida med kläder, och började läsa vidare om hemsidan..

Och nu till det som chockade mig fullständigt, inte nog med att man får 500p som ny medlem utan man får även poäng för allt man handlar. Man får även 100p om man värvar medlemar. Och ja, vad kan man göra för alla dessa poäng tänker ni nu? - jo det ska jag berätta för er, man får pressentkort, Tex på. Gina, HM, Din Sko mm. Ja, man kan väl alltid testa om det är något?

Det jag tyckte var mest plus i det hela var ju att man inte måste värva medlemar eller att man måste inte köpa något från deras hemsida jämt och ständigt. Utan om man hittar en snygg klänning eller något annat plagg så kan man köpa det för att man vill & inte måste. Och som plus så får man poäng som man sedan kan få pressentkort för.

Ja, Jag gillar det helt enkelt. Visst är det sjukt? - men dock helt otroligt måste jag säga!


av: EMMA
2010-04-02 @ 10:22:02
URL: http://emmyni.blogg.se/

sv: Jätte fin blogg :D

av: Anonym
2010-04-02 @ 10:57:40

tummen upp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0