Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

you make me feel gorgeous.

snart kommer även allt detta finnas i min älskade garderob, från victoraissecret.com såklart. ;)

ja, klockan börjar närma sig kvällen sakta men säkert.. nu är det även dags för plugg, och imon är
det dags för skola igen.

har hunnit med det mesta idag, förutom det jag var mest sugen på dock. batterina till kameran var empty.
men lång promenad blev det allt, och helt slut i bena är jag också. undra hur man kan va så otroligt otränad?
men jaja, vad säger man. "jag tar hand om det efter jul" jo tjena va? ...
skulle vilja ha ett wii fit här hemma som man skulle kunna latja med. men ja, vi får väl se vad tomten kommer med. det vet man ju som sagt aldrig.

något mer är att fylla år, eller ja. ( ha pengar ) så jag kan handla på IKEA! behovet är på topp.
så nu vet alla även det också. ( mamma ) haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0