Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

wild things.


Då var det söndag igen, tycker veckorna går så otroligt fort imellanåt. här hemma håller vi på me att
stor städa, har även organiserat upp alla våra kläder, mitt där, rasmus där & emmas där.
ja ni förstår? ^^. håller även på att kolla efter en lägenhet, imorgon blir det att ringa g-gårdarna...

lill killen ligger inne på sängen och sussa, katten har tagit över ena soffan. så nu blir det fred
på dom två ett tag. nej nu ska jag ta tag i hallen och damsugaren, ska springa över och fixa tvätt
tid med så mattorna blir ren. usch, nu låter jag som en gammal tant igen, för vuxet för mig del.
nu slutar vi med detta..

nu blir det damvippan, moppen och damis-sugis. haha, TJA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0