Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

when you feel your soul is broken, every isnt okej.


Dagen for iväg, och det mesta gick okej. trött som attan..
lämnade in allt som jag ej vart klar med, känns sjukt skönt att slippa tänkta på det. har även
vart med på två grupp redovisningar idag, helt sjukt att jag inte fattar det själv?

jaja, timmy springer runt och leker med rasmus som nån idiot. ser rätt roligt ut.
jag kan jämn föra med att det liknar som en förståndshandikappad känguru blandat med råtta..
sen kom jag på, att fan vad mopparna är söta, puppy eyes! en sån SKA jag ha sen.

just nu pågår en hel del saker, skapligt jobbigt. men snart är väl allt okej igen.
hoppas jag ..

"you will never understand, even if i try to tell you, you never listen."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0