Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

velvet amber.


glömde säga, men jag&rasmus var iväg och kollade på 2012 igår på bio, den var ruskigt bra!
i 2 och en halv timme satt jag där, och vart inte ens "kissis" en enda gång. haha, bra gjort (y)

skulle egentligen vara i skolan idag, vaknade för det första sent, och tänkte då sover jag lite till sen
åker jag iväg, vaknade efter en kvart med världens mens verk, trodde en stund att jag skulle döö ...
men ser man på, jag lever! fyfan va tufft. jag har en hel godis skål för mig själv, som alla andra är och
tar av. grr

ska snart dra upp vovven, han är lite tjinkig när det är blås och ruggigt väder ute, men så lätt kommer han
inte undan siddu, för nu ska vi allt ut och röra på bena. ( kredd till mig själv ) haha hejdå latmaskar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0