Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

il Conté


måndag, hur känns det? jo det är väl skapligt regningt ute, suger väl lite smått sådär. lill skiten vill ju
förfan inte ut och gå, "blir ju blöt din idiot" känns ju okej. hund =I("=¤%"=%!@€{{@. :)
skolan idag var ju rätt värdelös, inte gjort ett skit förutom att fått nå skit papper till apu:n och fått
tillbaka vantarna från estetsiktval. jaja

myste på stan ett tag med brudarna, i väntan på att min man skulle komma tillbaka till gävle och
kramas med mig igen. ( lycklig )
Imorgon blir det skolan en snabb sväng, sen blir det stan och fixa frippan, ljuvligt ska det bli.
äntligen lite färgbyte och längd skillnad. HÖH! ( bara för jag har världens bästa pojkvän då ) SLÅ DEN!

tvn suger, inget roligt alls, ska ta och tvätta håret och grejja sen blir det allt sängen för min del.
satt nu gott folk så hörs vi igen imorgon, kanske kan ni få en titt på håret. vem vet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0