Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

sparkle and shine

Jag har funderat på en sak, en tanke jag haft länge.. undra om man ska gå mot strömmen i
allt detta bloggande, det är dagens outfit hit och dit, samma bilder varje dag.
Hade nog tänkt mig någonting i stil med bilder av olika slag, kamera, vardag och roligt
som något slags nyckelord. fundera även på om jag ska göra på mer ''visa dig själv'' bilder.
och då menar jag inte detta '' stå i trosor och knäppa kort i spegeln bilder'' ja ni förstår vad jag menar?

Hvt 2b vet exakt vad jag menar. jag ser det nog som en utmaning.
spännande och någonting nytt, fräsht. aja vi får se vad detta slutar.
nu blir det tacos och idol, sen blir det nog en confession i bloggen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0