Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

confession No 1.


tänkte bara säga detta, måste få det ur mig känner jag..

när jag flyttade till gävle, så hade jag 70A på bh:arna, nu ett år senare så har jag 75D.
och minus med Dkupa, är att det finns ju förfan inga bh:ar med den jäkla storleken?! jag har en. EN jävel.
jag förstår inte riktigt hur det går ihop? men jag kom nog fram till att det var i samband
med att jag träffade rasmus, och det var ju då jag började med mina p-piller.

är väl inget fel med stora tuttar precis, men dyrt att köpa nya bh;ar hela jäkla tiden...
och inte nog med det, så är ju de flesta av mina tajtare tröjor DÖ tajta vid just det området.
usch för p-piller säger jag då, inte nog med det så har pillren fått mig att gå upp i vikt,
ja inte dö mycket då, men jag kan ju inte ha mina 25ors diesel jeans, * STOR GRÅTARN.
något jag dock får leva med.. skit saker.
men ja okej, p-piller är väl bra, blir ju inte prego. haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0