Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

you will be okej.

klockan är rätt sent och egentigen borde jag sova, men nej så var inte fallet..
min dag har vart mer än okej, fixat håret NÖJD! och naglarna, kan inte skriva, sug..
nu är jag arg, fy helvete.

apu imon, kommer sakna polhem, not!
b-day nästa vecka, mamma i helgen, pappa på söndag, fullbokad hela december.
grattis mamma, hur känns det att bli gammal? äh, ringer och sjunger imorgon, hoppas
du är vaken, if not - you will. MOHAHAHAHAAA


hejdå.

make a wish.

av: bulljollan
2009-12-03 @ 01:03:38

min och johannas birthdaypresent till dig är klappad och klar!! HEHE SAY YOU LOVE US



ps. du får den på inflyttnings fiestan ;>

av: huong
2009-12-06 @ 22:41:06
URL: http://hugelajto.blogg.se/

wööööw, min 18 års dag jöe ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0