Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

JUST SOO YOU NOW.

Jag tänkte börja med att säga detta:
- hej jag är skit snygg när jag gör hamsterkinder och kisar med ögonen.
ja jag erkänner, kan inte vara seriös på kort, men de va inge nytt. :)
Detta kort kommer från min födelsedags kryssning.

tänkte bara säga till er, att denna natt tillbringar jag i gävle.
ska snart åka här ifrån vika/falun till lägenheten vår, hälsa på emma man.
och ja ofc katten min också!

ska ta och städa ur min älskade etta, going to miss yah, long time darling.
och självkart så följer min skrutt med också, har glömt att säga detta;
nu bor min hund med mig på heltid hedan efter. *nöjd

jag har även bestämt att nu får det nog vara nog med detta icke bloggande,
jag skulle ju bli så duktig när jag fått min egna domän och grejjer, vad hände med det?
jaja, jag ska kirra det under denna julvecka.

så nu, lovar jag er detta. innan söndag, är allt KLART. punkt på den.
och i det ingår alltså, ny design ( bra, snygg, & nöjd ) inräknat i den.

my heart is now going on, and i never going back to you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0