Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

IF I CAN MAKE IT.

2 dagar, utan internett & mobil kontakt. tänkte berätta, jag lever.
och allt har nog blivit bra igen. känns som om jag har mycket att tänka på hela
tiden, men det löser vi senare tycker jag.
vill tacka alla mina underbara vänner, som finns och lyssnar på mig när jag behöver dom.
klassen, ni är kanon. & ja, emma du är också rätt okej.^^,

vi syns snart igen kompisar, jag tycker iallafall om er, oändligt mycket allihop ska ni veta.
tjao.



ps. jag älskar dig mer än allt r.malm.

av: bullan
2009-12-18 @ 18:17:39

glad jag blir banana :) ses snart hoppas jag

like you too

av: huong
2009-12-18 @ 21:42:43
URL: http://hugelajto.blogg.se/

skönt att det börjar lösa för dig! :)

ses snart igen göllet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0