Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

I belive in love.


säg hej till den nya designen ( ser ni den inte, tryck f5 ) med många om och
men så kom den allt på plats iallafall. får se nu hur duktig bloggare jag kommer att vara, det får
vi allt se. tänkte att jag skulle ha hunnit säga god jul på er allesammans, men icke det han jag inte ..
13 minuter sen, men det kommer ju en jul igen? haha -.-

dagen har varit enbart hets, sjukt slut. barn får en verkligen att bli trött. gap och skrik
hit och dit!!!19241 som tur är, är nu denna jul slut. skönt.

nu ska jag äntligen ringa min älskade, och prata med han. sen ska jag sussa sängen.
satt, peps sleep wel! GO jul rå, from dalarna.


av: moa
2009-12-26 @ 00:31:19

hanna! kom hem nu, jag har massor att berätta för dig! ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0