Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

as you say.


pic; blake lively.

Här sitter jag, i lilla söderhamn, om några timmar ska det bära av mot gävle kommun igen.
ÄNTLIGEN ska jag få sova i min säng igen, som jag saknat den saken. fy attan.
min man spelar på det där xboxen, lycklig han vettni. han har ju fått sitt älskade bil spel
som han tjatat om i år och dar! forca blaha.

hundrackarn hoppa nyss upp till sägen, ligger just nu och sover under täcket.
och nu ska jag nog göra han sällskap, iallafall en liten stund till.

väl hemma i gävle så måste det;
  • städas.
  • plockas.
  • fixas.
  • ALLT x 100.
pappa kommer antagligen imorgon eller onsdag, då köps det dator. finaly!
motsatta dag blir det valbo - shopping. tja.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

webb/blogg:

Message:

Trackback
RSS 2.0